Lördag

publicerat i Vardag
451598-148

Idag är det inte någon sol här! Vad tråkigt. Jag som hade tänkt mig att vara ute och gå långt med Alvin idag. Men det kan man väl göra ändå. Ska höra vad Andreas tycker om det. Annars så ska vi till gamla lägenheten idag och börja städa. Jag tror min mama tidning har kommit också så då får jag lite att läsa ikväll. Vi ska se American gangster ikväll, den är jätte lång men Andreas vill se den så jag får väl ställa upp för min älskling =)

Vad gör ni idag? Är det sol?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca:

God morgon, hoppas du får en härlig dag. :)

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

ha en bra dag :)

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Svara gärna på dagens fråga, ;)

4:e kommentar, skriven , av lisa:

vilekns söt bebis :)

5:e kommentar, skriven , av Jenny W:

Vilken fin bild på er! Jepp, här i Umeå är det sol,så det blir nog en långpromenad för mig! /jenny w

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Tack så mycket allihopa =)

7:e kommentar, skriven , av emma:

vad fina ni är.. =)

Kommentera inlägget här :