Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon.. Känns som det var ett tag sen jag skrev här nu fast så länge sen var det inte! Men denna vecka har jag lite att göra + att jag inte varit inne så mycket när det är så fint väder ute.. I måndags kom Xandra hit på morgonen så då gick vi ut och gick några timmar. Köpte sallad till lunch och åt ute också. I tisdags så var jag och Alvin till tandläkaren eftersom han ramlade och slog i dem så han blödde i fredags. Men det såg bra ut och vi skulle komma tillbaka i maj för att kolla då. Jag fick inte läkartid för det är strejk så jag skulle ringa när strejken var över. På kvällen åkte vi hem till Jonas och Emma på fika.

Idag ska vi bara vara hemma tror jag. Alvin var lite bråkig inatt så han orkade inte hålla sig vaken tills vi skulle ut och gå så han sover redan. Jag får väl gå efter frukost idag då..


451598-150

Kommentera inlägget här :