Fredag

publicerat i Vardag
Idag är det fredag, var härligt.. Fast inte lika härligt är det att vi måste börja städa ur den gamla lägenheten som vi ska "lämna tillbaka" den sista april. Väldigt roligt ska det bli att ge sig på att försöka torka fönsterna där.. Jag försökte förra våren men jag tror ingen har gjort det på flera år där. Fast dom ser inte så smutsiga ut som dom antagligen är. Nästa helg har vi barnvakt över dagen på lördagen så då hinner vi nog med lite mer.

Sista april har vi också barnvakt för då ska Alvin sova hos mamma, vi ska till Jonas och Emma. Sen den 2 Maj ska jag hem till min kompis Emma som fyller år och vi ska nog gå ut på kvällen men då får Alvin vara med Andreas. Undra om jag orkar gå ut två gånger på två dagar, haha.. Kommer säkert somna eller nått.. Känner mig som en gammal kärring.
Idag ska vi i alla fall inte göra något särskilt tror jag, kanske kolla på en film eller något. Om Alvin vaknar snart ska vi med Emma ner på stan. Det är lite jobbigt när man skriver Emma tre gånger på ett inlägg men ingen av dem är samma Emma. Väldigt vanligt namn är det i alla fall :-) Nu ska jag leta på kamerasladden!

Kommentera inlägget här :