Torsdag 8 mars

publicerat i Mat, recpept

Godmorgon! Här hemma har vi magsjukan igen?!! Eller den börjar förhoppningsvis gå över nu. Alvin kräktes i måndags kväll sen igår kväll var det Edvins tur igen. Är ganska less på sjukdomar nu! Efter i skolan känner jag mig också. Jag och Andreas försöker pussla ihop det så igår var jag iväg på morgonen och gjorde en intervju med en förskollärare kring genus och idag är han på jobbet. Imorgon måste jag till skolan om jag inte blir sjuk men jag brukar klara mig från magsjukan, peppar peppar. Har inte haft det sedan jag var barn, tror jag..

Blir mycket kaffe idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dorothea - Ett nästintill trillingliv:

Tjo. Jag tränar på Feelgood här i Västerås :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Yes, skorna inhandlades på Stadium förra helgen! Såg dem på ellos också men där var de dyrare! Tyvärr fanns dom inte i Edvins storlek, annars hade jag köpt ett par till honom också! Så snygg grön färg!

Kommentera inlägget här :