Latar mig i soffan

publicerat i Om mig
Sitter och latar mig i soffan framför halv åtta hos mig, ett av mina favorit program som jag inte hinner se allt för ofta men idag somnade barnen lite tidigare. Gör inte så mycket om dom vaknar tidigit imorgon eftersom vi ändå måste upp och dom kan vara lite svårväcka ibland :) Fredag imorgon och vi har heldag i skolan, brukar alltid ha lyxen att plugga hemma på fredagar men denna lärare tycker tydligen att vi ska vara där imorgon. Ja lite bortskämd är man att kunna styra lite över sina tider själv. Skönt när man har små barn så dom inte behöver gå långa dagar på förskolan varje dag! Fast Alvin säger nästan jämt "mamma hämta mig inte så tidigt idag". Skönt att det är så i alla fall!
20 oktober förra året, lite större barn idag :)
.
Nu ska jag kika på Drömmen om ett barn!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra, Colins mamma:

Åh tack så mycket. Vilka fina pojkar du har.

Kommentera inlägget här :