Ibland går ingenting bra

publicerat i Mat, recpept

Vilken dag! Först glömmer jag mobilen hemma när vi ska till logopeden, ingen större fara kände mig bara lite handikappad utan den. Sen när jag är hemma och ska åka till skolan kommer jag på att jag glömt att checka ut på betalningsautomaten vid logopeden/lasarettet. Tur att jag kom på det tänkte jag för annars hade jag väl kommit på det nästa gång vi skulle dit och blivit några hundra fattigare :-) väl där är automaten sönder står någon stressad kvinna och försöker laga den medans kön blir allt längre. Hon lovar att hon ska checka ut mig så nu hoppas jag hon gjort det. Väl på högskolan när jag betalat och nästan kommit in kommer jag på att jag tryckte in att jag hade tillstånd i bilen som ger billigare parkering men det har jag inte i Andreas bil bara att vända och betala en ny biljett. Kommer precis i tid. Sen när jag ska hämta barnen och Edvins bilstol på Andreas jobb så ringer jag 14 gånger utan svar. Hinner inte vänta mer men när jag åkt halvvägs till förskolan ringer han såklart upp. Fast då fick han sluta tidigare och åka med för att hämta dem. Ja vissa dagar är lite smått stressande :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

I bland ska det jäklas :(



Stor kram!

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Det är tur att alla dar inte är lika.Kraam

Kommentera inlägget här :