Dag 6, litteratur

publicerat i 31 dagar
Litteratur. Just nu läser jag bara kurslitteratur men det är väldigt intressant. Jag tycker det nog är extra intressant då jag själv har barn. Att få läsa om olika utvecklinssteg, läs/skriv svårigheter hur man kan motverka detta, barns perspektiv, små barn och matematik mm. Nya läroplanen! Jag läste aldrig läroplanen för förskolan innan jag började utbildningen fast Alvin gick på förskola då så det kan jag uppmana er föräldrar till att göra! Viktigt också att läsa skolans läroplan och era barns kursmål mm!
.
Annars tycker jag om att läsa olika böcker, verklighetsbaserade, spänning och ibland bara lätta böcker som man läser ut på någon dag. Jag har alltid tyckt om att läsa och läser gärna böcker för Alvin och Edvin! Nu vill inte Edvin gärna lyssna på det än men det kommer nog. Har ingen favorit författare utan varierar mig ganska mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

tycker också om böcker, men just nu är det mest barnböcker men det är inte fy skam det ;-) kraam !

2:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

tycker också om böcker, men just nu är det mest barnböcker men det är inte fy skam det ;-) kraam !

Kommentera inlägget här :