Mer energi, ja tack.

publicerat i Vardag
Egentligen borde jag nog inte skriva här har inte så mycket roligt att komma med. Alla här har varit gnälliga hela helgen. Förkylda, faktiskt mest jag och Andreas men Edvin sover jätte dåligt just nu. Inte på dagarna för då måste jag nästan väcka honom ute i vagnen men på kvällarna/nätterna härjar han runt. Är helt slut efter denna vecka, Andreas med och Alvin. Även om Alvin inte vaknar när Edvin skriker så tror jag han vaknar till ibland för han har varit så trött den här veckan. Förstår inte ibland hur Alvin kan sova när Edvin skriker precis bredvid honom. Alvin kommer ofta in till oss på nätterna fortfarande och ibland märker vi inte honom direkt. Om vi hör honom går vi tillbaka med honom. Måste ta tag i det någon då så han börjar sova hela nätter i sin säng men just nu har jag ingen energi till det.
.
Hoppas ni har haft en bättre helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

jag hade en lite jobbig natt men ska inte alls klaga för en helg med sjukstuga hos er är såklart värre...Hoppas veckan blir bättre o alla blir friska snabbt!



kram kram

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Fy trist med sjukstuga och det är jättejobbigt när orken tryter.

jag hoppas ni får en god natts sömn



MÅNGA KRAMAR

3:e kommentar, skriven , av madde:

Hoppas ni kryar på er fort!



Vet du. Ta fighten med "att sova i egen säng hela natten" när du har mer ork. Annars tror jag att det kommer lösa sig av sig självt så småningom :D



KRAM

4:e kommentar, skriven , av smyckestokig:

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

5:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Kämpigt. Hoppas att det blir bättre nu och att ni alla får mera sömn!



KRAM

6:e kommentar, skriven , av Petra:

usch denna sömn,jag undrar hur länge nova ska hålla på att strula oxå,är det inte tänder så är det förkylning,Engla kommer in till oss nästan varje natt oxå,man önska man fick sova en hel natt någongång.kram

7:e kommentar, skriven , av Stina:

Hoppas att det bara är en period och att det går över snart! Krya på er! Kram

Kommentera inlägget här :