Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 32:

Ja det var riktigt gott! Dom där bullarna såg inte heller helt fel ut, mummmmmsss!! :)

2:a kommentar, skriven , av madde:

Vad mysigt! Vi ska också ta och baka någon dag,, men pepparkakor.



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vad gott! Vi hade turen att bli bjudna på nybakat igår, men man blir alltid sugen :D



KRAM

4:e kommentar, skriven , av En pojkmammas vardag ♥:

Så gott det där ser ut! Jag har sagt att jag också skabaka bullar någon dag, men än har det inte blivit av ;)

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

En pojkmammas vardag: Känner igen det där, jag har sagt det i flera veckor men nu blev det äntligen av.. Tar ju lite tid ;-)

6:e kommentar, skriven , av Britta Bloggar:

åh mums!!

7:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Mmmmmums!!! :)

8:e kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Vad gott :)

9:e kommentar, skriven , av Caroline - Ellas mamma:

mm, ser läskande gott ut för en bantande trött mamma =)

10:e kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Åhh jag hade gärna kommit över på en fika ;-)

11:e kommentar, skriven , av Katrin:

Rackarns vad mumsigt!!

Inte snällt och retas så ;) hihi



sov gott gums

krmakram

12:e kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Gott gott med ett glas kall mjölk!!er ut att vara rikligt med fyllning i dem och det är mumsigt! Oj det var jättelänge sen jag bakade bullar kom jag på nu. Har en "svärmor" som bakar till mig (men dem är inte alltid så goda ha, ha)



Ha en fin vecka. Om lillen går snart får du det du gör, men kul är det!!



Kram

13:e kommentar, skriven , av Catrin:

ååhhh =) vill ha!

Kommentera inlägget här :