Sol och kaffe

publicerat i Vardag


Godmorgon!

Här är det sol idag med, vad glad jag blir! Hoppas hela maj, juni, juli och augusti blir fint! Om det ska regna kan det ju göra det på nätterna tycker jag. Alvin är nu på dagis och Edvin sover på balkongen, fast han lär nog vakna snart. Jag hann äta frukost innan dagis lämning idag så nu har jag hunnit plocka undan och fixat till mig lite. Skulle behöva ner på apoteket för att hämta gröten som jag beställde om det nu var rätt jag har fått hem. Sen köpa en bandyboll till Alvin. Han har glömt alla sina hos sin farfar och det pratar han om varje dag. Måste också köpa mig en kalender, har fått massa datum från Alvins nya dagis och jour dagar som jag måste ha koll på..

Hoppas ni kan njuta av det fina vädret idag! Kanske blir en sväng till någon lekpark idag också. Alvin vill gå till den på stan så vi kanske gör det på eftermiddagen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Hoppas det blev någon lekpark för eran del,ja solen får gärna vara framme nu och länge!kram

Kommentera inlägget här :