Lördag

publicerat i Vardag
Idag har jag haft svag huvudvärk till och från, undra om det är vädret som gör det? Är ju regn och sol om vartannat. Mamma och Janne är här med husvagnen så jag, Alvin, Edvin och mamma åkte till ikea medans de andra åkte till bauhaus. Sedan har vi ätit middag på sjökrogen. Alvin åkte elbafärjan med mamma och Janne från campingen till restaurangen. Tyckte han var väldigt roligt! God mat åt vi, oxfilé med chevrékräm och potatisgratäng. Alvin åt korv med pommes :-) Han kunde aldrig bestämma sig så vi valde åt honom.
Imorgon ska vi vara barnvakt åt min lillebror en stund så då blir nog Alvin glad. Sen ska jag försöka hinna med att storstäda, har i alla fall hunnit med att tvätta på morgonen! På måndag ska jag träna!! Längtar!
Nu ska jag väcka Andreas som jag tror somnat med Alvin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Skönt att få tvätt gjord eller hur, sedan att jag har typ hälften kvar att vika nu är en annan femma ;-)



ha en skön söndag! kram kram

Kommentera inlägget här :