Torsdag

publicerat i Edvin

Godmorgon! Önskar jag det vore så att jag vaknade nu men så är det inte. Inatt har varit en tuff natt! Edvin vaknade flera gånger mot en gång som han brukar vakna. Jag som tyckte vi hade lyckats få det så bra. Han åt vid 12 sen vaknade han vid 3 som vanligt, men inatt vaknade han även vid 5 och var vaken till halv 7. Han somnade inte om snabbt heller vid 3 så jag hade knappt sovit något innan han vaknade igen.

I vanliga fall så brukar han somna på kvällarna vid 8 sen matar vi honom när vi ska sova, sen vaknar han vid 3 och sover till 6-7. Om jag har tur så somnar han om snabbt vid 3 (inte alla nätter) om han gör det känner jag mig pigg på morgonen. Men man kan inte ha det "lyx" varje natt med en lite bebis :-) Alvin började sova hela nätter när han var ca 11 veckor. Inte alla nätter men många!


Här tränar han nacken lite! Ibland tycker han om att ligga på mage!

Kommentera inlägget här :