Onsdag

publicerat i Vardag

Godmorgon!

Så var det onsdag igen då, snart helg! Vaknade inte sådär jätte pigg imorse men nu känns det bättre. Jag måste börja gå upp tidigare, hinner inte lämna Alvin på dagis annars. Idag gjorde Andreas det men han kan egentligen inte göra det så mycket mer. Han börjar ju 8 i E-tuna egentligen. Ikväll ska Andreas ha kvällsmöte med sina anställda så jag ska försöka sköta läggningen själv. Får se hur det går. Alvin vill ju inte gärna låta mig lägga Edvin ifred utan ska tända lampan och slå igen dörren några gånger. Om han inte gjorde det skulle nog det gå fint. Men annars får dom väl vara uppe tills Andreas kommer hem.

Vet inte vad vi ska göra idag, vill inte sitta hemma hela dagen helst. Ska nog gå ut och gå bara det inte är för kallt ute. Har ingen bra termometer så det måste vi nog köpa. Annars flyter nog dagen på bara som vanligt. Hinner knappt med känns det som. Tänkt att snart blir Edvin 2 månader gammal (5mars). Snart sitter han väl i sin stol och äter mat med oss.. Går lite för fort egentligen tycker jag..

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

du vet att det är inga problem att gå ut en stund fast det är 15 minus

men du är en sån frys lort hahah



puss pappa

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Haha men nu tänkte jag mest på Edvin :-)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Jag går heller inte ut om det är 10 minus hehe hoppas det ska gå bra med nattningen,jo jag ger lite hitt som hatt med ersättning men ef amning gav jag 80 ml o det gick ner;)känns så trist att man inte har så det räcker i brösten:(kram

Kommentera inlägget här :