Handling och tvättning

publicerat i Vardag
Nu tvättar vi och jag har veckohandlat på kvällen mellan maskinerna! Mycket tvätt blir det! Skönt att slippa behvöa boka tvättid och kunna köra en maskin lite då och då. Var ner på stan en sväng idag och kikade i en barnbutik bland annat som har lite roligare märken men jag hade mest full koll på Alvin som sprang runt och Edvin blev gnällig så jag köpte inget idag. Ska försöka ta mig dit en annan dag, såg några fina plagg! Vi hade i alla fall trevligt sällskap :-)
Imorgon ska vi städa för dom som ska ta över vår lägenhet kommer på besök på eftermiddagen, kanske kan ha hyffsat rent då i alla fall :-) Sen ska vi försöka ta oss till en park om det inte regnar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ja...haha.. det kan verkligen skilja mycket från barn till barn. Theo har blivit en riktig knubbis. Lite konstigt med tanke på att han också spyr mycket. Jag har nog grädde i mina bröst. haha.

2:a kommentar, skriven , av Erika:

jo, det brukar ju gå lite smidigare/enklare med det mesta när man inte har barn med sig ;-) Jag brukar faktiskt sällan shoppa när jag har barnen med mig, är ju inte superkul för de små. Okej när de är i Luddes & edvins ålder kanske :-)



Kram kram!

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Therese: Ja verkligen! Ja det är nog kanske det ;) Men det är ju bra!

Erika: Inte jag heller, brukar vilja lämna dem hemma om jag ska gå runt för att kika.. Ja Ludwig och Edvin kan man ju ta med utan att dom springer ifrån iaf :-) Kram!

Kommentera inlägget här :