Fint barnrum

publicerat i Inredning
Styleroom kan man hitta fina inspirationsbilder för inredning. Jag googlade lite på barnrum och hittade dessa. Den som äger dessa bilder, heter Mysweethome på Styleroom. Hoppas nu det är okej att jag lånar bilderna.
Jag skulle kunna tänka mig att Alvins rum såg ut i denna stil.
Jag gillar stringhyllorna och ska nog kanske köpa det till Alvin när hans rum är klart. Trumsetet skulle han bli överlycklig över men jag tror inte Edvin skulle kunna sova i rummet bredvid ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniel:

wow stilrent!!!

2:a kommentar, skriven , av emma:

woooow vilket grymt rum =)

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Ett riktigt snyggt barnrum!

4:e kommentar, skriven , av Erika:

snyggt, mycket i min smak.

Polisbilen har Elwira (och Ludde) och L sussar sött bland molnserien i svart ;-)

En svart bruka-brevlåda vill jag ha i Luddes rum, en rosa har Elwira.

Tycker det är kul att ha vissa saker samm, fast annan färg :-)

2 pappelina-mattor har jag skrivit upp på min önskelista hehe

5:e kommentar, skriven , av towis:

supersnyggt! ska också investera i en stringhylla till vardagsrummet - sjukt snyggt!

6:e kommentar, skriven , av pappa:

fan gumman ska han ha ett sjukhus rum barn behöver färger, varmt mysigt , glatt,, ,

det mår dom bra av.

7:e kommentar, skriven , av emma:

hahah just de sandra hör nu vad pappa psykolog säger.. ;)

8:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Stort tack för ditt stöd! DU är så fin <3

9:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Petra: Detsamma!! Kramar

Emma: ja visst är rummet fint!

TOwis: Ja dom är jättefina tycker jag!

Sara&Daniel: visst är det fint!!

10:e kommentar, skriven , av Ellinor:

Wow, vilket läckert rum! Härligt att kika runt och samla inspiration.



Precis som jag skrev så är boken hundra gånger bättre än filmen och jag kan varmt rekommendera den.



Kram

11:e kommentar, skriven , av Mia:

Självklart är det ok att du lånar bilder. Vi blir bara glada!

12:e kommentar, skriven , av Erica:

detta rummet är helt underbart!!!

13:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Superfint!! Där ska jag absolut ta en kik! Behöver lite inspiration till kommande barnrum :-)



Ha en skön lördag!

Kram!

14:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Supersnyggt, har också kikat in där när jag letat inspiration till min dotters rum.

15:e kommentar, skriven , av Nina:

Tack =)

Vilket fint rum! Såna trummor hade min O när han var liten ; )

16:e kommentar, skriven , av Jocke & Linda:

Hej!



Vill Du vara så snäll och svara på "Dagens jävla fråga" i våran blogg.



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-158.html



Tack på förhand



Mvh



Jocke & Linda

17:e kommentar, skriven , av Maja:

Jättefint rum!

18:e kommentar, skriven , av SaaraSaariioniitaa ♥:

Vilken Snygg badrum:D

Kommentera inlägget här :