Vecka 13

publicerat i Gravid veckor

Idag går jag in i vecka 13! Måste ringa och boka UL snart ska nog göra det imorgon. Sist gjorde vi det i v 17 och man vet aldrig med tider med semestrar.. Har dragit mig för att göra det, är rätt tidigt än men så kan man inte heller tänka hela tiden!Känner knappt av någonting av att jag är gravid. Möjligtvis att jag är lite mer trött ibland och mer hungrig. Med Alvin mådde jag inte heller illa någonting nästan. Jätte skönt! Får se hur man mår resten, kan vända snabbt det vet man aldrig :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Hittade hit genom frusofies blogg, såg att du oxå är gravid =) vi väntar vårt första barn =) va på ultra för några dagar sedan o nu är jag ca 15 + 4 hihi fast syns mkt mer på dej =) men de e väl så olika! underbart att må bra de gör jag oxå förutom lite ont i magen av att de antagligen växer :)



Kram skall läsa din blogg skoj o läsa om fler som är gravida =)

Kommentera inlägget här :