Måndag

publicerat i Vardag

Tänkte passa på att skriva lite medans Alvin sover och Andreas tränar. Men mina kamerasladd ligger inne där Alvin sover så det får bli utan bilder. Har varit väldigt varmt och skönt idag. Gick en sväng på morgonen och sen träffade jag på Xandra som jag bjöd på kaffe och tacos. Sen gick jag och Emma på drop in fika på dagis. Vi satt ute i solen och fikade, väldigt trevlig! Efter det tog vi en cykeltur bland annat lämnade jag tillbaka mina böcker och sedan cyklade vi till en lekpark. Sen var det bara att cykla hem och laga middag. Köttbullar, potatis och sås blev det idag och Alvin åt väldigt bra! Imorgon ska det bli regn så då ska jag nog passa på att storstäda.
Vi såg ett hus som vi ska titta på i helgen idag! Väldigt intressant.. Saknar att inte ha en trädgård att gå ut i. Helt värdelöst att bo i lägenhet med barn!


Nu ska jag titta lite på tv! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Kunde du äta allt när du var gravid med Alvin, och nu också för den delen? :P

Själv så kan jag varken äta kött eller kyckling. Köttfärs kan dock gå ganska bra. Men det är väldigt begränsat.

Kommentera inlägget här :