Hosta hosta

publicerat i Alvin

Fick hämta hem min prins idag innan lunch. Han hade varit jätte snorig men var ute när jag kom och cyklade i full fart, han är inte så snorig hemma men nu har han fått någon hemsk hosta som bara kom när han kom hem.. Han ska få vara hemma resten av veckan så är han förhoppningsvis helt frisk tills nästa.. Hatar hosta för det gör att han inte kan sova så bra, tror han ska få sova brevid mig inatt eftersom Andreas är borta. Annars är det full fart på honom så det ska nog gå över snabbt får vi hoppas. Önskar ibland att han kunde sitta ner och vila lite för det skulle säkert blir bättre snabbare då.. Jag är väldigt trött och höll på att somna innan kl 18 så jag måste nog lägga mig tidigt utifall Alvin inte kan sova sen..

Återkommer imorgon :)

Kommentera inlägget här :