Måndag

publicerat i Vardag

Idag är det bara två veckor kvar tills jag börjar skolan, lite nervöst blir det nog allt. Ska bli roligt att läsa igen och nu är det något man själv väljer! Visst man väljer väl om man vill läsa på gymnasiet med men det känns lite mer ett måste än högskolan. Har tittat lite efter begagnade böcker på blocket, inte så billigt med kurslitteratur direkt. Vissa böcker är det bara några kapitel man ska läsa och de lånar jag nog på biblioteket om det går, men några ska man ha i flera kurser och de känns bättre att köpa.

Fick sms imorse om att jobba idag men jag såg det försent så det var lite synd, hoppas på att jag får fler denna vecka. Inatt sov jag inne hos Alvin eftersom han vaknade till flera gånger igår kväll, han börjar bli lite förkyld och då sover han mycket sämre.Tror varken han eller jag sov särskilt bra inatt eftersom han drog i mitt hår halva natten men jag känner mig inte speciellt trött idag som tur är. Nu ska jag äta upp min lunch och sedan klä på mig lite..

Kommentera inlägget här :