Söndag

publicerat i Vardag

Idag tyckte jag gossip girl var riktigt spännande.. Har nog börjat fastnat för serien, blir lätt så om man ser några avsnitt av en serie även om den är bra eller inte. Nu sitter jag och läser lite om en sak som jag ska göra imorgon. Eller inte om vad jag ska göra men vill inte berätta idag så jag talar om det imorgon. Det är inget så speciellt egentligen så ni behöver inte bli nyfikna eller något!

Alvin hade haft det bra hos mamma men han blev gnällig när vi kom och lite rädd att vi skulle gå igen tror jag. Men han hade inte varit ledsen, gnällig och sovit bra så det var skönt! Vi kom hem vid lunch idag så vi har varit på ikea och några andra affärer. Har köpt en ny matta, kuddar + lite mer. Vi måste göra om lite fast allt vi skulle köpa fanns inte. Vi har köpt en svart matta för vi har inte någonstans vi kan tvätta en matta vad jag vet så nu syns inte all smuts så snabbt!


Äsch det är en arbetsintervju jag ska på imorgon! Så nu vet ni det men alltså jag ser det som att det kan vara hur många som helst som ska på det så jag tar inte ut något i förskott! Men det är roligt att dem ringde för det är alltid en erfarenhet och självklart ska jag hoppas på detbästa!

Kommentera inlägget här :