Dagen

publicerat i Vardag
Idag har jag varit på stan med pappa, Liam och Emma. Köpte ullkläder till Alvin (lager 1) + ullstrumpor. Han har redan lager 2 så nu ska han klara sig ett tag. När det blir kallare ska jag köpa ett fleece set tror jag. Vi ska till öppna förskolan när jag har hämtat Alvin. Får se vad Alvin tycker om det. Det tycker han nog är roligt.
Försökte hitta någon julklapp till Alvin också. Men vet inte vad vi ska köpa. Jag och Andreas har rätt stor släkt tillsammans då båda våra föräldrar är separerade så jag har gett bort alla bra tips till alla andra :-) Men han behöver lite kläder! Sen skulle han nog gilla att ha en dammsugare för han älskar våran stora..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Alvin har en liten dammsugare som han ÄLSKAR så det är ett hett tips ja :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja Alvin skulle nog också älska den!

Kommentera inlägget här :