Godmorgon

publicerat i Vardag

Inatt bestämde Alvin sig för att jäklas med oss, han bestämde sig för att vakna klockan halv 1 och vara vaken till efter halv 3 någon gång. Suck.. Idag är jag lite trött, Andreas med kan jag tro. Men som tur är så brukar han inte göra så! Har kanske med förkylningen att göra isåf är han förlåten =)

Vi har varit ute och gått nyss och jag har ätit frukost ska strax ge Alvin lite gröt och sen duscha. Skulle vilja gå ner på stan och kika efter en sak på gina tricot men jag vet inte om det är smart när Alvin nyss varit sjuk. Men om vi går ner på stan så ska jag ändå bara kika i en butik.


Vad ska ni göra?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Det gör väl inget för Alvin? han ligger ju bara i vagnen och friskluft är bara bra ju.
jag ska till estocolmo idag

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Eve: Nej det har du nog rätt i, hoppas du får det trevligt i sthlm =) kram

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Hoppas att ni får en mysig dag och att du finner det du vill på Gina om ni kommer er iväg. Själv skall jag plugga, plugga och plugga. Hua! Hoppas på att hinna klämma in en fika med en god vän innan tvätteriet startar också. Fullrulle!:-)
Kram på dig!

Kommentera inlägget här :