Godkväll

publicerat i Om mig

Idag har jag och Alvin varit i skolan på syo-möte. Det gick bra, Alvin var snäll men blev lite gnällig på slutet=trött. Men syon trodde att jag har en chans att komma in på beteendevetenskap om jag får bra betyg i mina sista kurser för det är höga intagningspoäng. Men ja det visar sig i juli/augusti.
Hoppas jag kommer in. Annars vet jag inte vad jag ska göra, om det är någon som har ett jobb att erbjuda mig så gärna :-)


Nu är det Anna Phil + lite svenska plugg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Jag har läst till beteendevetare och tyckte det var bra. Är det någon speciell inriktning du tänkt läsa? MVH Kristin

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Kristin: Okej vad kul! Vad läste du? Jag vet inte riktigt vilken inriktning men är nog mest intresserad av pyskologi.
Jobbar du inom det nu?

Kommentera inlägget här :