Glad Påsk

publicerat i Vardag
Glad Påsk till alla er som läser här! Vi ska väl inte direkt fria så mycket, brukar väl inte fira påsk så mycket förutom lite påskmat och påskägg. Men i år vet jag inte om vi ska äta påskmat. Vi kommer nog vara hemma över påsk så vi ska alltså inte stressa runt som vi brukar göra vid jul. På söndag ska vi äta middag hos några kompisar kanske, sen kanske vi ska hälsa på Andreas pappa med familj. Men jag måste tyvärr plugga mycket denna helg.
Förresten så ska en kompis som pluggar till frisör klippa och färga mitt hår imorgon, spännande!

Ska bli skönt att Andreas är långledig med oss i alla fall!

Hoppas ni får en bra skärtorsdag ♥

image102

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

får du inte friseringen for free? hehe.. =) jätte snygg klänning där uppe.. :P glad påsk på er med.. kramkram

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Glad påsk på er med! :)

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Emma: Jo men jag betalar för färgen såklart ;) och produkterna jag ska ha, hihi
Ida: Detsamma!

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Vilket smile! /Emma

Kommentera inlägget här :