Fredag

publicerat i Vardag
Skönt med fredag igen, vad fort veckorna går. Hinner inte med allt som jag vill göra i veckorna. Idag ska vi åka hem till min mamma, hon bjuder på enchiladas ikväll och då blir nog Andreas glad. Sen åker vi tidigt imorgon och ska börja fixa med lägenheten. Det som vi kan göra innan dom har tapetserat. Alvin blir kvar hos mamma sen kommer dom ner med honom på söndag.
Just nu så håller jag på att plocka ned skafferiet och kom på att jag inte ätit frukost så det gör jag nu, Alvin sover.

Jag kom på att jag måste ta med nya vagnen hem till mamma för att igår när vi skulle bära in den andra vagnen i bilen så åkte hjulet av och vi hittade aldrig sprinten så nu kan vi inte använda den. Tur att vi har en till vagn.

Jag och Alvin ska nog gå ut och gå lite i solen sen för jag måste handla lite, vi har ingen barnmat bara fruktpuré sen har jag ingen lunch. Hade knappt någon frukost, men det känns onödigt att handla när vi inte kommer ha tid att vara här så mycket. Förresten så är jag glad om vi slipper vara här för det är jätte lortigt men det känns inte som någon idé att städa.


Nu ska jag maila Andreas mamma och sen duscha och göra mig klar.
Hoppas ni har en bra fredag! ♥

Kommentera inlägget här :