Önska

publicerat i Om mig

Hittade en lista.
Vad står högst upp på önskelistan i jul? 
Egentligen så önskar jag mig väl inget särskilt. Bara att Alvin får en bra jul. Men presentkortdin sko så jag kan köpa ett par stövlar utan klack. Behöver några som jag kan gå i men inte är sneakers. På h&m har jag önskat mig av mamma och mormor. Annars någon bra bok och skulle vilja ha en bok om trots(barn alltså) tycker det är intressant att läsa om.
Annars önskar jag mig en vit jul utan stress och lite mindre julmat hellre någon annan god rätt. Men knäck hoppas jag att mamma gör till mig.

Vad önskar du dig minst av allt?

Vet inte, blir glad av allt men kanske strumpor även om jag verkligen behöver det hehe. Vi delar på strumplådan här så Andreas sliter jämt ut dem(skyller på han)
Årets mjuka julklapp
Hm.. Tröjan jag visade tidigare kanske
Årets hårding?

Jag vill ha en sådan där mini dator. Tomten borde ge mig en, jag som är såå snäll!

Sämsta julklapp genom tiderna?
Ingen är sämst alla är köpta av någon tanke men som barn var det inte så roligt att få vantar och sådana nödvändigheter..

Gör listan ni med!

Kommentera inlägget här :