Suck

publicerat i Vardag
Jag har mycket att göra. Har verkligen jätte mycket i skolan denna vecka, vet inte rikigt hur jag ska hinna men det brukar lösa sig. Har nyss tvättat och strukit fyra maskiner tvätt också, jippi. Längtar tills nästa vecka då några kurser har slutat men då måste jag ta tag i matte c istället. Ännu roligare är det att jag har hittat en knöl i armhålan. Ganska stor eller ja inte jätte men inte pytteliten heller. Ska ringa läkarn imorgon, men strejken har nyss börjat så vi får se om jag får en tid. Sen måste jag ringa folktandvården åt Alvin då han gjorde illa sina täner i fredags och började blöda sedan tror jag han kom åt dom igen idag för det började blöda lite igen.
Alltid ska det vara något.. Måste anmäla det till länsförsäkringar också, man ska alltid anmäla när dom gör sig illa speciellt tänder och likande. Nu ska jag snart plugga..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Tack!! Vi har haft en jättefin dag, ni med? Åh ska ni resa snart med eller? Kramis

Kommentera inlägget här :