Gröt över allt

publicerat i Vardag
Taget med mobilkamera..
Så här ser det ut när Edvin får tag i grötskålen och ska äta själv. Han försöker i alla fall pricka munnen :-)
.
Kom precis hem efter att ha varit på Ica Maxi för veckohandling och en snabbvända in till en leksaksaffär. När jag kom i en kurva här på vår grusväg så hoppade två älgar ut framför mig. Var väldigt nära så jag blev lite skraj. Vill gärna inte ha en älg i bilen, då kör jag hellre på ett råddjur. Tur att jag körde sakta. Imorse sprang ett rådjur ut framför oss. Mycket djur här på vägarna :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline - Ellas mamma:

hihihi, sötnos. Gröt är bäst tycker Ella. krma

2:a kommentar, skriven , av Anna:

oj.. läskigt... skulle du ha oturen å vara tvungen att köra på en älg så sikta på rumpan... både bilen, du och älgen klarar sig bättre så...

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Oj, läskigt! Kör försiktigt ; ) Kram

4:e kommentar, skriven , av Malena:

Härligt att ha veckohandligen gjord! Det är den här med förutom det som ska ätas till helgen.



Hoppas att du får en fin dag!



Kram!

Kommentera inlägget här :