Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon! Idag är det inge roligt väder, disigt och det ser ut att vara kallt! Ska snart cykla ner till skolan för en halv dag, slutar vid lunch idag. Vi har mycket att göra inför tentamen men vi har inte så många dagar kvar i skolan på denna kurs men nästa börjar den 2 november och då ser det ut att vara fullt upp! Alvin hade kommit in till oss inatt/morgonen så han väckte mig med att hans Meja var borta, det är en gosehund.. Vi hittade den dock sen på Andreas kudde haha :-) Alvin väcker oss inte längre när han vill sova med oss utan han går in till vår säng och lägger sig i mitten.. Måste försöka få bort det till bebis kommer fast vi får ju sova hela nätterna men han kommer nog vakna sen när bebis vill ha mat. Men jag är inte så säker på att Alvin kommer in varje natt utan det är nog oftast på morgonen fast vid 5-6 och det är natt för mig :-) Jag tror jag kommer bli förkyld, vaknade med huvudvärk och kände inte alls för att gå upp! Känner mig täppt också!
Nu måste jag äta upp frukosten..

Kommentera inlägget här :