Lördag

publicerat i Vardag

Igår bjöd vi Jonas och Emma på tacos innan vi tittade på idol. Alvin tyckte det var roligt med besök, sen hade dom med sig sin hund också och det var populärt.. Var ett tag sedan vi träffade dom, senast sista helgen i augusti tror jag så det var på tiden!

Idag tog vi det lugnt på morgonen, jag fick sovmorgon och frukost på sängen! Det händer ju inte varje dag :) Gott.. Sen åkte Andreas och tränade en sväng så då rensade jag och Alvin lite bland kartongerna vi har kvar i vardagsrummet. Alvin hittade sin cykelhjälm som han sedan gått runt med halva dagen. Sen åkte vi ner på stan och åt lunch, Alvin somnade men han hade redan ätit lunch så vi fick äta ifred.. Hittade ett par täckbyxor tillslut på stadium i hans storlek sen köpte vi med oss bullar hem och fikade. Alvin har lekt väldigt bra själv idag och det är alltid lika skönt att han kan roa sig själv en stund..

Nu ska Alvin sova och vi ska väl titta om det är något bra på tv idag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja jag anade faktiskt att det var en kille för jag kräktes aldrig när jag väntade Elwira, mådde "bara" illa och så tyckte jag att magen hade liite annorlunda form =)

Kommentera inlägget här :