Torsdagen

publicerat i Vardag

lider mot sitt slut. Alvin sover, Andreas är på gymmet och jag ska duscha innan jag ska sätta mig ner för att läsa förskolans läroplan! Det är i alla fall intressant, speciellt när jag har barn som går i förskolan. Risken är väl att men längre in i utbildningen börjar jämföra allt med den förskolan man har till sina barn.
Vi hade seminarium idag i tre timmar men det gick ganska fort och var intressant. Nu har vi fått våra basgrupper också, de grupper vi kommer använda oss av mycket hela terminen för diskussioner och arbete. Jag tror det blir bra! Sen fick vi intervjua och presentera vår bordsgranne inför hela klassen idag och det är alltid lite nervöst att prata inför en ny klass men det tycker nog de flesta.

Idag har jag bokat tid för bm besök och på onsdag ska jag dit. Var upptaget hela tiden imorse och en minut innan telefontiden var slut svarade dom! Är jämt så svårt att få tag på barnmorskorna. Ska bli roligt med en kontroll och få lyssna på första hjärtljuden :)

Kommentera inlägget här :