Tisdag

publicerat i Vardag

Godmorgon.. Nu ska jag snart iväg på ett seminarium och jag tror vi ska börja arbeta i våra grupper idag. Hoppas det går bra! Men jag ska möta en som jag ska köpa en bok av innan så jag måste cykla lite tidigare.. Går åt lite pengar på alla böcker men det är något jag måste ha så det är som det är. Vi ska titta på en vagn idag också när Andreas kommit hem. Den är ett år gammal så den är nog i bra skick. Det är en syskonvagn så vi köper hellre än begagnad än en ny, bara så svårt att hitta någon bra. Sen måste vi ha en bilstol, skötbord, lite små grejer och kanske lite mer kläder.. Sen babysitter och gåstol men det behövs inte på än gång. Ja säkert något mer också!
Nej nu måste jag skynda på..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Hoppas du haft en bra dag och får en mysig kväll =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Tack detsamma :) Ska bänka mig framför idol och nya mama!

Kommentera inlägget här :