Påsk och förlossningen

publicerat i Vardag
Vi har haft en bra påsk. Kom hem i lördags och på söndagen var vi på vallby friluftsmuseum med min faster och hennes familj. Väldigt trevligt. Igår ringde Xandra och väckte mig väldigt tidigt, då hade hon haft en blödning och ont i magen så vi skjutsade upp henne till förlossningen. Men inte trodde vi att hon skulle få ligga kvar där för hon var öppen 2cm. Hon är bara i vecka 29 så hon har fått sprutor som ska ta bort värkarna och en för att barnets lungor ska utvecklas snabbare. Jag åkte dit och var där några timmar igår. Jag hoppas verkligen att barnet stannar där några veckor till!

Jag fick en sådan spruta som Xandra fick igår när vi gjorde vändningsförsök med Alvin och det var bland det värsta jag varit med om. Hjärtklappning får man och blir alldeles darrig. Fast hon har fått 4 stycken nu.

Kommentera inlägget här :