Lista

publicerat i Om mig

Hittade en rolig lista här.

KLÄDER
Skor: Din sko just nu, men hade gärna haft ett par acne pistol.
Sneakers: Ett par mörkrosa puma.
Jeans: Fick ett par nya jeans av mamma idag från lindex som satt väldigt bra. Visar imorgon!
T-shirt: hm.. vet ej.
Underkläder: Lindex har bra.

ACCESSOARER
Väska: Jag behöver en ny, men friis & co har fina i bra prisklass.
Plånbok: En svart.
Solglasögon: Billiga iaf, känns inte som rätt årstid.
Klocka: Vet ej märket

TEKNIK
Tv: Panasonic 42' plasma
Stereo: Har nyss tagit fram min gamla så jag kan spela skivor för Alvin. Han älskar att dansa just nu. Philips.
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Mp3: En rosa sak
Dator: En lg. Vill ha en ny sån där liten mini sak som kostar runt 3000kr

BADRUM
Tandkräm: Olika
Tvål: Hm?
Parfym: Använder sällan parfym sen jag blev gravid. Mer bodylotion med doft..
Medicin: Nezeri, ipren
Vitamin: Frukt
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka, alla utom naturell och ramlösa är gott.
Vin: Vitt inte rött!
Bröd: Lingongrova.
Glass: Ben&Jerry

HEMMA
Säng: Vet ej märket. Sängstomme malm.
Lakan: Vita
Espressomaskin: Nepp
Kylskåp: Vitt gammalt (hyreslägenhet ni vet)

FÄRDMEDEL
Bil: En passat
Taxibolag: Taxi Västerås
Cykel: En röd

ÖVRIGT
Frisörsalong: Min kompis Emma
Bank: Swedbank.

Kommentera inlägget här :