Fort

publicerat i Vardag
Vad tiden går fort mellan 9-14 känns som jag inte hinner någonting fast idag har jag tvättat, skurat golven, dammsugit, dammat, strykt tvätt mm. Men sen blev klockan ett och nu ska jag snart hämta lilla Alvin. Skönt att ha tvättat och städat innan helgen, har skrivit en lista så vi kan handla också.
På lördag kommer mamma och Janne hit sen på söndag ska jag kanke träffa Xandra&Emma, sen kanske äta med Jonas och Emma. Fullt upp =)
Imorgon har jag inget som jag ska göra så då ska jag nog läsa på till körkortet och träna kanske.. Sen ska jag vila också fast det blir aldrig så :-)



Nu ska jag hämta hem lilla bus ungen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vilken fin son du har! Min kompis har precis köpt en hund som nu är döpt till Alvin och det är så fint namn. Vovven är lika söt som lillkillen :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Marie: Tack så mycket! Vilket fint namn vovvenhar :)

Kommentera inlägget här :