Torsdagen den 19 januari

publicerat i Vardag
Godmorgon, fast för min del har det varit morgon sedan 7 i alla fall. Vi "försov" oss en timme men vi hann i varje fall i tid. Bloggen går lite på sparlåga då jag inte riktigt haft tid för den. Det som upptar tiden är skolan, barnen, hemmet och lite träning. Sedan sitter jag så mycket vid datorn på dagarna i och med våra uppgifter/tentor så på kvällarna har jag inte alltid lust att ta fram datorn. Tur är väl det annars får jag väl snart fyrkantiga ögon :-) Tror ni det blir någon riktig vinter i år? Jag hoppas det kommer lite mer snö för några veckor så vi kan inviga barnens nya pulkor och Alvins skidor han fick i julklapp. Alvin har åkt skridskor några gånger nu och börjar få in tekniken lite, även om han fortfarande mest går framåt på dem men balansen har han!
Så här mycket snö hade vi förra året, idag är det betydligt mindre men lite vitt är det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helenas Hem -fembarnsmamma:

Hej på dej söt!

Grattis till tvååringen!!!



Vi fick lite mer snö inatt, men det är ju ingenting jämfört med förra vintern.

Hoppas att ni har det bra.

Kram

Kommentera inlägget här :