2 dagar kvar

publicerat i Fitnessfighten
Inte ens riktigt 2 dagar kvar innan fitnessfighten börjar igen (1 feb). Har fått kost och träningsschema/upplägg. Ser ut att vara helt okej. Många övningar känner jag igen från de spinning/core pass jag brukar gå på, kommer nog fortsätta gå det en gång i veckan och lägga till någa övningar innan eller efter passet. Annars ska jag nog följa uppläggen helt. Det är själva grejen tycker jag att jag följer det helt ut, annars kan jag lika gärna lägga upp något eget. Har köpt hantlar i helgen, eller fick av Andreas :-) Det som helt klart kommer vara svårast är att äta efter upplägget på helgerna då inget socker i form av godsaker som godis är tillåtet :-) Blir en utmaning för mig! En bra sådan, tror jag aldrig varit utan godis i 30 dagar innan. Veckorna tror jag inte kommer bli något större problem då jag i princip brukar äta liknande. Kommer skriva efter varje dag (tror jag) här inne för att visa för mig själv hur det går!
.
Inga Miss Piggy muffins med andra ord ;) Gjorde dem när Edvin fyllde år.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Vad roligt! Jag ska också köra fitnessfighten nu i februari! :)

2:a kommentar, skriven , av Ebba:

Jag har svarat på din kommentar hos mig. Lycka till nu! :)

3:e kommentar, skriven , av Petra bloggar:

Du fixar fitnessfighten som ingenting, jag hejar på dig :-)



4:e kommentar, skriven , av Nina:

Söta muffins! Oj 30 dgr utan, skulle jag nog inte klara, eller vilja klara ; )



Kram

Kommentera inlägget här :