Ruggig tisdag

publicerat i Vardag
Vilket rugg väder! Tänk vad skönt om man slapp gå ut vissa dagar fast å andra sidan så är det rätt uppfriskande med lite regn. På förmiddagen var jag i skolan för att förbereda en redovisning med min studiegrupp, redovisningen ska vi göra imorgon vilket är examinerande för denna kurs som bara är på två veckor. Håll tummarna för att det går bra. Sen åkte jag hem för att fortsätta plugga in det jag ska säga imorgon och läst lite litteratur till nästa kurs som börjar på måndag. Bara att köra på.
En av presenterna jag fick när jag fyllde år var pengar så att jag kan köpa mig ett par vinterskor, tyckte det var på tiden att ha ett par riktigt varma skor. Ska nog köpa dessa från Timberland, modellen heter Mukluk tror jag. Finns bland annat hos Zoovillage.
NU ska jag hämta barnen.

Kommentera inlägget här :