Jul jul strålande jul

publicerat i Alvin&Edvin
Förra årets julafton!
.
Slog mig att det snart är jul nu när jag åt min lunch eller det har jag väl tänkt på tidigare men nu kom den där känslan att snart är det jul. Måste bli klar med klapparna i tid i år känner jag för vi har mycket i skolan enda fram tills den 22 december (inget jullov heller för den delen). Vi har VFU (praktik) tre veckor fram tills den 16 december så det skulle vara skönt att slippa stressa de sista dagarna.
I år är Edvin lite mer medveten om vad som händer så det är skoj! Lite svårt med julklappar för just nu bråkar dom om allt! Känns nästan som vi måste köpa lika saker till dom båda även om det inte kommer bli så för det är lite trist. Vi har köpt en barndator till Alvin och då köpte vi en till Edvin också för annars blir det nog bara tjaffs om den även om den är från 4 år. Edvin är galen i alla teknikprylar, går inte att lämna något framme om man inte vill få det taget :-) Varje morgon letar han i våra lådor efter Ipaden och om han får syn på min mobil så tar han fort en stol för att hinna ta den innan jag ser. Men det blir ingen Ipad eller Iphone i deras klappar ;-)
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

fort tiden går! känns nästan om nyss du la upp den här bilden för första gången :)



Kram!

Kommentera inlägget här :