Morgon joggning

publicerat i Vardag
Imorse vaknade vi av klockan vid 6 och Edvin vaknade då med. Han vaknar tidigare nu när han alltid av någon viss anledning hamnar i vår säng på natten ;-) Vi har ingen rullgardin i sovrummet så han vaknar nog av solen. I alla fall så kände jag mig sugen på att springa innan Andreas skulle åka till jobbet så det gjorde jag. Gick rätt tungt idag men jag hann knappt vakna till liv innan jag var ute. Väldigt skönt nu efteråt! Har hunnit lämna på dagis nyss också och nu ska jag äta frukost och sedan plugga till tentan imorgon! Lite nervös. Blir en proteinshake till frukost idag, har börjat tröttna på frukost vet inte riktigt vad jag ska äta längre. Vill inte ha smörgås, har tröttnat på yoghurt och gröt. Kesella brukar gå ner men nu är den slut här hemma.
.
Funderar lite på vårskor, tror dessa blir bra till Edvin. Måste bara mäta hans fötter gissar på att han ska ha stl 21 men jag vet inte riktigt.
Tänkte köpa dessa till Alvin som han kan ha snart innan all snö är borta och såg nu att dom har bra erbjudande på stadium. 199kr istället för 599kr. Vet dock inte vilken stl han ska ha.
Sen när det blir varmare borde det räcka med något liknande som dessa ovan, som är smuts och vattenavisande. Måste i alla fall åka iväg och mäta deras fötter först.
.
Förresten är det någon som har tips på vad man kan köpa till en tjej som fyller 5 år? Alvin ska på sitt första kalas på söndag, maskerad :-) Spindelmannen ska han vara så jag har äntligen köpt en dräkt som han tjatat om länge..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Pyssel brukar alltid gå hem hos alla barn :)

Kommentera inlägget här :