Godmorgon onsdag

publicerat i Vardag
Första morgonen på länge vi är hemma den här tiden. Idag ska Alvin och Edvin inte lämnas förrens klockan 9. Nu känns det jätte sent att lämna 9 förut var vi vana med den tiden och hade bråttom på morgonen. Nu kan vi ta det lugnt. Skönt! Går sent i E-tuna idag så det är Andreas som ska hämta och han ska åka dit lite tidigare för vi föräldrar får komma dit på semelfika och baka våra egna semlor. Synd att jag missar det! Igår var jag på spinning/core så då brukar träningsvärken komma lite senare under dagen. Var rädd att jag skulle springa på en älg när jag kom hem i mörkret ;-) Men dom är inte kvar nu på morgonen fast dom låg här hela eftermiddagen igår!
När jag kom upp på Alvins rum i helgen så hade han tagit bort alla saker från tavellisten och hade ställt upp böcker istället och sin bokstav. Tyckte det blev bra! Bockarna Bruse som ni ser till höger är Alvins favoritbok. Ett tag läste vi den varje dag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

men åååh så fint! :D

Kommentera inlägget här :