Dag 9, Mina syskon

publicerat i 31 dagar
Jag har tre syskon. Jennifer, Jonatan och Liam. Jennifer är jag uppvuxen tillsammans med och är på min mammas sida, vi har inte samma pappa men jag har bott med Janne hela min uppväxt. Jonatan och Liam är på min pappas sida men dom har inte samma mamma och jag har inte heller samma mamma som dom. Jennifer och Jonatan är båda 19år, fyller 20år i år. Jonatan och jag är inte uppvuxna tillsammans men vi har bott i närheten av varandra och gått på samma högstadie så vi har träffats ganska mycket. Liam är snart 5 år och ett år äldre än Alvin. Tycker jag har träffat Liam mycket speciellt när vi bodde grannar med pappa och Emma några år men nu blir det inte lika ofta eftersom vi bor på landet och dom har inget körkort men snart så kanske Emma har det :) Alvin älskar att leka med Liam och pratar ofta om honom, roligt sen när dom blir äldre och Alvin har en jämngammal morbror ;-) Är glad att jag har syskon och tror det är bra för barn att ha det om det finns möjlighet till det.
.
Träffar inte Jennifer och Jonatan så ofta numera då dom inte bor i Västerås. Jennifer bor i borlänge i en etta och Jonatan bor i falun. Älskar alla mina syskon och går inte runt och tänker att det är mina "halvsyskon" utan det är mina syskon. Jag är äldst och mest ansvarsfull anser jag ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

mest ansvarsfull är du också hehe.. synd att vi inte kan ses så ofta men som sagt får vi hoppas att jag får mitt körkort så vi kan komma ut till er :) kramis

2:a kommentar, skriven , av Tova:

Intressant att läsa :) håller också på med en liknande lista just nu, rätt trevligt eftersom man tvingas tänka till och reflektera lite! :)

KRam

3:e kommentar, skriven , av Jonatan:

Jag älskar dig också syster! :)

Kommentera inlägget här :