Magsjuka in the house!

publicerat i Edvin
Jippi stackars lilla Edvin fick magsjukan eller något sent igår kväll, hela sängen blev nerspydd och lite mer därtill. Natten har varit lugn och han har sovit på en madrass bredvid mig utan att kräkas. Håller tummarna för att det var något annat, inte så troligt dock. Stackars lilla killen! Inskolningen blir ganska förstörd, den som precis skulle vara klar tills jag började skolan nu vet jag inte hur vi ska kunna skola in honom de dagar jag redan börjat skolan. En av dagarna vet jag att Andreas har ett väldigt viktigt möte i Stockholm. Håller nu i alla fall tummarna för att vi andra klarar oss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna med tyra o otto:

Usch ja det är verkligen inte roligt med magsjuka:( På tyras dagis har magsjukan pågått sen innan jullovet, så jag bara väntar på att den ska komma:( Man kan jag inte hålla tyra hemma hur länge som helst...hoppas ni andra klarar er.

2:a kommentar, skriven , av emma:

Liam spydde oxå 2ggr på tio minuter för ett tag sen men sen vart det inget mer. hoppas de är samma för er.. kramis

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Här hemma ligger hela familjen i magsjuka. Fy, det är verkligen den värsta sjukan. Hoppas ni kryar på er snabbt och att inte alla blir dåliga. Kram

Kommentera inlägget här :