Fortsatt sjuk

publicerat i Edvin
Så här glad är inte Edvin idag..
Stackars Edvin är fortfarande sjuk nu har han också fått hög feber. Vet inte exakt hur hög eftersom han vägrar låta mig ta tempen. Måste köpa en sådan termometer man har i öronen, någon som har tips på någon bra? Vi har tänkt göra det förut men hört att dom ska vara sämre än de vanliga men nu har vi nog inget val. Går inte ens när vi är två. Han kräktes några gånger till igår, en gång inatt och en gång nu på morgonen. Nu på morgonen var det i samband med vällingen. Men tror lite fick stanna kvar denna gång. Inatt har vi inte sovit många timmar, innan jag väckte Andreas kl 4 hade jag inte sovit något.
.
Undra om vi andra också blir sjuka, borde märkas snart kan jag tycka i så fall. Inte för att jag vill bli sjuk men lika bra nu och inte närmare måndag för då vill jag kunna gå på inskolningen igen!
Hoppas ni får en bättre helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Den dom säljer på apotek är bra :)

2:a kommentar, skriven , av pappa:

fy fan vad jobbigt gumman



dom man tar tempen i öronen är inte bra . dom visar inte riktigt rätt.

verkar det som när man läser

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Vi har den till öronen som finns att köpa på Apoteket. Braun tror jag det är och den är bra! Det går snabbt och lätt precis som man vill att det ska göra när man har småbarn! Den visar innan har feber eller inte, jag kan inte uttala mig om den är lika exakt som en temp i rumpan, tror jag hört från någon doktor på sjukhuset att det kan skilja på typ 0,3 vilket inte är så mkt. Har man 38,0 eller 38,3 så har man ju feber i vilket fall ;)

Jag kan varmt rekomendera er att köpa den på Apoteket!

Krya på er och hoppas ni får sömn i helgen!

Kram

4:e kommentar, skriven , av madde:

Men stackars liten som fått magsjuka :( Hoppas han blir frisk snabbt!



KRAM

Kommentera inlägget här :