Busig 1 åring

publicerat i Vardag
Bus Edvin! Nu går Edvin hela tiden, väldigt sällan han kryper.
.
Har inte så stor lust att blogga längre men ibland så! Så mycket annat som ska göras jämt och de senaste dagarna har vi gått och lagt oss senast 22, väldigt skönt med tanke på att jag numera går upp senast 06:30. Eller ska göra i alla fall, en dag råkade vi sova lite längre. Alvin väcker vi 07:30 men nästa vecka måste han nog väckas tidigare med tanke på att han snart ska vara på dagis den tiden för frukost de dagar jag ska vara i Eskilstuna. Kommer kännas väldigt konstigt att vara hemifrån så tidigt! Kommer kanske somna på bussen :-)
.
Inskolningen idag gick som en dans. Edvin lekte för sig själv och tyckte det var jätte roligt i gympasalen när alla andra barn sprang omkring och dom fick leka med några bollar. Imorgon ska jag gå in i fikarummet en stund och lämna Edvin själv vid samlingen får se hur det går.
Nu ska jag göra Alvin sällskap framför barntv och på eftermiddagen ska vi bege oss ut i det snöiga och hala vädret igen för ett tandläkarbesök. Alvins första! Får se hur det går. Jag gissar på att han kommer vägra öppna munnen om dom tar fram den där sugen..
.
Höll inte på att få stopp på bilen imorse när vi skulle svänga av så jag hoppas det inte blir halare än så här..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

men glaunge eller vad! Med all rätt!! Visst blir man så glad och stolt att man tror att man ska spricka när kidsen gör sånna där bauta framsteg och börjar knata! Verkligen en milstolpe ju :D



KRAMAR

2:a kommentar, skriven , av MammaMorran:

Vilken goding! :)

Hamnade här från Prinsessan- ska kika runt lite här inne nu, verkar som en trevlig blogg!

Kram

MammaMorran- funderar över livet & Barn med ADHD/Autism

3:e kommentar, skriven , av Emmie ♥:

Men vad skönt att läsa att det går så bra!

Vi har inskolning på måndag med vår lillkille som snart är två år, och jag är faktiskt rätt nervös... Det kommer kännas väldigt konstigt att lämna bort sitt lilla hjärta. Härligt att läsa om någon som det har gått som en dans för. :)



Trevlig helg på er!

Kommentera inlägget här :