Utan bilder

publicerat i Vardag
Tråkigt att blogga när jag inte direkt hinner fota. Är inte det första jag tänker på när jag kommer hem. Men idag måste jag vara hemma med Edvin för han hade 39 graders feber igår när jag kom för att hämta dom på dagis. Men idag verkar det bortblåst. Har egentligen en heldag i skolan så det känns inte så bra att vara hemma men imorgon kan jag inte så då får Andreas ta den dagen. Har en utbildning i lyftteknik på eftermiddag imorgon som jag måste ha till jobbet sen. På måndag kväll ska även en reflektionstext på 1800 ord vara inlämnad så jag hoppas Edvin låter mig plugga idag :-) Det vi läser nu är ganska intressant då det handlar om språket, språkstörningar och hur språket kan utvecklas för de barn med bokstavskombination. Även om de barn som har lite svårt att uttala vissa ljud, som Alvin har med S-ljud till exempel.
.
Nej nu ska vi skjutsa Alvin till dagis, han ska åka skolbuss och få gå på teater idag och det är stort för honom. Att åka skolbuss alltså :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helenas Hem:

Hoppas att han snabbt blir frisk och att det går bra för dej med pluggandet. :)

KRAM

Kommentera inlägget här :