Resa, spa?

publicerat i Om mig
Andreas ska åka bort i slutet på April till Madrid för att titta på fotboll. En julklapp från hans pappa förra julen(2009) men då kom dom aldrig iväg pga att Andreas bland annat var borta med jobbet jätte mycket. Nu ska dom i alla fall åka och kommer vara borta 3 nätter. Så nu tycker Andreas att jag ska också ska åka på något. Funderar på Spa? Eller kanske någon annan resa, 2 nätter (fre-sön) hade jag tänkt. Tror han har lite dåligt samvete över att jag alltid får vara hemma med barnen ;)
.
Någon som har tips och någon som vill följa med kanske? Är inte så roligt att åka själv direkt :-) Har kikat på några olika Spa men inte hittat några klockrena paket sen har jag kikat på lite olika hotell i olika städer, även typ London men jag vet inte. Kan också tänka mig Stockholm/Göteborg, kanske något hotell med ett litet Spa? Spelar inte så stor roll bara skönt att få komma iväg.. Ska vara ett rätt rimligt pris också.. Sökandet går vidare sen för nu ska jag fortsätta plugga.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Jag vill följa med!!

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Åh vad härligt med Spa!! Jag hänger gärna med ;)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Härligt med spa då,ja hänger på haha

Kommentera inlägget här :