Måndag, helg, middag och spinning

publicerat i Vardag
Har nu satt mig i soffan, är rätt nyligen hemkommen från ett 50 minuters spinning pass. Var riktigt jobbigt idag. Var en instruktör jag inte haft tidigare så det var skoj. Känns skönt att vara igång med träningen igen!
.
Helgen gick i en rasande fart. I lördags var vi på stan en stund så Alvin fick klippa sig, var på tiden. Han är jätte duktig och sitter i princip helt still, händer väl aldrig annars ;-) Sen åt vi lunch på Jensens och veckohandlade på Maxi. Igår var vi hemma hos Jonas och Emma på middag. Blev en del bebisprat då dom får deras fösta barn i början på Juli! Ska bli så roligt. Just det i fredags var Edvin med mig i skolan för han var rätt förkyld och vi visste inte riktigt hur vi skulle lösa det men sen tänkte jag att det kanske fungerade att ta med honom då det var en kort dag. Var dock redovisning men det gick bra, han fick vara med där framme och han verkade trivas. Inget jag kommer göra till en vana, är inte så lätt att koncentrera sig.
.
Nu ska jag kolla igenom Nova Stars nya kollektion sen blir det nog sängen om en timme kanske. Somnar mycket tidigare nu när jag är uppe vid 6 varje dag. Såklart sover barnen mycket längre nu så nu är vi tvunga att väcka sömntutorna! Alvin kan bli på rätt dåligt humör ibland men inte så mycket att göra åt, han lägger sig i alla fall i tid på kvällen.

Kommentera inlägget här :