Ensam hemma

publicerat i Om mig
Edvin i söndags i tröja från Nova Star och jeans från Polarn&Pyret. Han premiär åt russin i helgen, han älskade det! Tröjan är en aning stor men det är dubbel storlekar så jag chansade på 80/86, borde nog tagit den mindre egentligen.
.
Godkväll!
Nu har jag nattat båda barnen och ätit lite fruktsallad. Andreas är i E-Tuna med jobbet på något Volkswagen anordnar, vi får se när han kommer hem förhoppningsvis inte jätte sent. Han ska äta 3 rätters och vi har ätit fisk, inte fy skam det heller. Imorgon måste jag ställa klockan på halv 6 för vi ska vara tidigt i E-Tuna med skolan på något museum och testa på massa experiment mm. Sedan planera en lektion(inlämningsuppgift). Måste nog åka efter 7 då jag ska köra och hämta upp några på vägen. Andreas lämnar imorgon och barnen får äta frukost på dagis för första gången, sen får Andreas hämta dom och jag får skynda mig hem då han ska iväg med jobbet imorgon kväll igen. Nu ska jag titta lite på halv åtta hos mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara med Viggo:

Hur har det gått med Edvin har ni varit och tagit blodprov än? Kramar

Kommentera inlägget här :