Regnet bara öser ner

publicerat i Vardag
Försökte få till en bild på båda hos mamma förra veckan, gick sådär.. Först sprang Edvin iväg sen Alvin.
.
Idag är det ingen sol i sikte! Bara regnar och regnar. Igår sprang jag i regnet men idag har jag inte tagit mig ut. Tänkte ut och gå nu när barnen hade somnat men nej spar nog det tills imorgon. Ska försöka ta mig iväg på något spinningpass snart men det är sämre pass nu under sommaren. Annars har jag hållt i löpningen hela sommaren men ett stop på en månad då jag bara kunde gå för jag fick ont i benet.
.
Kikar runt lite på höstkläder till barnen nu och det har redan kommit ut overaller mm. Känns lite tidigt för det, väntar nog lite med det. Ser i alla fall ut som båda barnen kan ha sin skaljacka + byxa som vi köpte i våras. Det var skönt. Men vi ska nog köpa ett till regnställ för det är så jobbigt att ta hem från dagis sen dit igen.
Alvin fotar mig.
.
Nu ska jag ta mig lite te!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pillan:

Idag känns det oundvikligt med hösten... vill inte! Men men har iaf börjat klicka hem lite nytt inför vad som komma skall:)

Kram PIllan

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Hej

Hoppas allt e bra med er.

kram

3:e kommentar, skriven , av Carolines hemligheter:

Hoppas att du haft en skön helg med familjen, är du ledig denna och nästa vecka också?



Duktig du är som springer, har det blivit något lopp under sommaren eller springer du "bara" för din egen skull?



KRAMAR

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Vad duktig du är som springer! Måste också börja med någon slags träning till hösten, så man kanske blir lite piggare ; )



Kram

Kommentera inlägget här :